Program
Prelegenci
Referencje
Cennik
FAQ
Partnerzy
Kup bilet
Program
PIATEK oraz SOBOTA - 26 i 27 września 2025 r.
12:50
Przywitanie
Oficjalne rozpoczęcie i przywitanie gości
Katedra Psychologii
13:00
8 kluczy do rozwoju krytycznego myślenia u dzieci
Katarzyna Winiarek
14:10
Między motywacją a koncentracją: co naprawdę decyduje o skutecznej nauce?
Elżbieta Więcław
15:30
Język na wynos: Jak wynieść naukę języków poza szkolne schematy
Oliwia Trójniak
16:40
Sztuczna inteligencja (AI) w kontekście kompetencji przyszłości
Marek Grzywna
17:50
Co zamiast metod pamięciowych? Strategie wspierające efektywną naukę
dr Marzena Żylińska
18:50
KONIEC PIERWZEGO DNIA
8:50
ROZPOCZĘCIE SOBOTA
9:00
Siła metafory – warsztat praktyczny
Gabriela Borowczyk
10:10
5 filarów efektywnej lekcji – jak odzyskać ciekawość, zaangażowanie i motywację do uczenia (się)
Aleksandra Jakubczak
11:20
Chwila na powrót do siebie, czyli jak „złapać spokój”, kiedy myśli zaczynają krążyć
Hanka Warchałowska
12:30
Entuzjazm w edukacji – czego dorośli mogą nauczyć się od dzieci.
André Stern
14:15
PRZERWA
14:45
Natura zapamietywania. Od neuroplastycznej przeszłości po pamięć zbiorową
dr Marek Kaczmarzyk, prof. UŚ
16:00
Od badań nad pamięcią do podnoszenia skuteczności nauczania
prof. dr hab. Przemysław Bąbel
17:10
Zrozumieć trudności w nauce. Perspektywa psychiatry dzieci i młodzieży
lek. Katarzyna Stewart
18:20
Uczenie się w rytmie ciała – jak poruszyć mózg do działania
Aleksandra Minczanowska
19:20
ZAKOŃCZENIE
Program
Prelegenci
Referencje
Cennik
FAQ
Partnerzy
Kup bilet
PIATEK oraz SOBOTA - 26 i 27 września 2025 r.
12:50
Przywitanie
Oficjalne rozpoczęcie i przywitanie gości
Katedra Psychologii
13:00
8 kluczy do rozwoju krytycznego myślenia u dzieci
Katarzyna Winiarek
14:10
Między motywacją a koncentracją: co naprawdę decyduje o skutecznej nauce?
Elżbieta Więcław
15:30
Język na wynos: Jak wynieść naukę języków poza szkolne schematy
Oliwia Trójniak
16:40
Sztuczna inteligencja (AI) w kontekście kompetencji przyszłości
Marek Grzywna
17:50
Co zamiast metod pamięciowych? Strategie wspierające efektywną naukę
dr Marzena Żylińska
18:50
KONIEC PIERWZEGO DNIA
8:50
ROZPOCZĘCIE SOBOTA
9:00
Siła metafory – warsztat praktyczny
Gabriela Borowczyk
10:10
5 filarów efektywnej lekcji – jak odzyskać ciekawość, zaangażowanie i motywację do uczenia (się)
Aleksandra Jakubczak
11:20
Chwila na powrót do siebie, czyli jak „złapać spokój”, kiedy myśli zaczynają krążyć
Hanka Warchałowska
12:30
Entuzjazm w edukacji – czego dorośli mogą nauczyć się od dzieci.
André Stern
14:15
PRZERWA
14:45
Natura zapamietywania. Od neuroplastycznej przeszłości po pamięć zbiorową
dr Marek Kaczmarzyk, prof. UŚ
16:00
Od badań nad pamięcią do podnoszenia skuteczności nauczania
prof. dr hab. Przemysław Bąbel
17:10
Zrozumieć trudności w nauce. Perspektywa psychiatry dzieci i młodzieży
lek. Katarzyna Stewart
18:20
Uczenie się w rytmie ciała – jak poruszyć mózg do działania
Aleksandra Minczanowska
19:20
ZAKOŃCZENIE